Klachtencommissie

Kinderopvang Plezier is sinds de opening in 2009 een klachtenvrije Kinderopvang. Daar zijn wij trots op.

​​​​​​​Bij Kinderopvang Plezier streven wij naar een goede communicatie tussen pedagogisch medewerkers, kinderen en ouders. Wij streven naar een open en veilige sfeer waarin deze communicatie mogelijk wordt gemaakt.

Toch kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. In dat geval vragen wij u uw ontevredenheid zo snel mogelijk bij de betrokken medewerker te melden. Des te eerder kan hij of zij – samen met u – tot een oplossing komen en uw ongenoegen wegnemen.

Uw ontevredenheid over onze dienstverlening (de mondelinge uiting van ongenoegen) wordt eerst door de betrokken medewerker met u besproken, en zo mogelijk weggenomen. Het kan voorkomen dat u ondanks de gekozen oplossing of gedane pogingen toch een klacht bij ons in wilt dienen.

Verder kunt u ook direct een klacht indienen en geen gebruik maken van de mogelijkheid tot bemiddeling.

Klachtencommissie: De Geschillencommissie

Kinderopvang Plezier is aangesloten bij de Geschillencommissie. Zij behandelen klachten van ouders en oudercommissies tegen ondernemers in de Kinderopvang. Een klacht van ouders wordt behandeld door een klachtencommissie van 3 deskundigen met ondersteuning van een ambtelijk secretaris. Afhankelijk van de herkomst van de klacht en de inhoud wordt een commissie samengesteld.

Alle stappen van de klachtencommissie De Geschillencommissie staan hier afgebeeld.

 

“Een veilige, warme, gezellige en stabiele basis, dat is wat Plezier met hun enthousiasme en professionaliteit dubbel en dwars biedt, iedere dag weer!”

Anne – moeder van Felix en Hidde

Rondleiding aanvragen